loading...

آبگرمکن

پمپ آب

بازدید : 96
شنبه 11 بهمن 1399 زمان : 13:57


ما هر روز برای خدمات اضطراری تماس می گیریم ، که بسیار جدی می گیریم. متأسفانه ما مجبور هستیم هزینه این سرویس را شارژ کنیم و از بیشتر تماس ها می توان جلوگیری کرد. بنابراین ، چه ولتاژ الکتریکی برای اکثر پمپ آب بهتر است؟

آنچه من به آن اشاره می کنم ، خرابی الکتریکی سیستم آب است. ببینید ، برای دریافت آب "رایگان" از چاه ، باید نوعی سرویس برق ارائه دهید. این نوع سیستم ها با توجه به نیاز موتورها متفاوت هستند. من روی پمپ هایی کار کرده ام که از انرژی خورشیدی ، برق ژنراتور ، سه فاز و یک فاز خاموش مانده اند. بیشتر سیستم های کوچک آبی که برای تأمین آب مسکونی استفاده می شود ، از برق تک فاز استفاده می کنند. این مقاله فقط به این نوع نیروها می پردازد.

قدمت سیستم های تک فاز به زمانی برمی گردد که ما امروزه فناوری زیادی داشتیم. این شرکت برق برای اینکه مسافت زیادی را با سیم های نسبتاً کوچک طی کند ، ولتاژ پمپ آب بسیار بالایی را تأمین می کند. الکتریسیته از آنجا که در اثر از دست دادن اصطکاک بیش از حد (سیم بسیار کوچک سیم رسانا) مستعد افت قدرت است ، مشابه آب یا هر سیال است. امیدوارم شبکه برق که در آن هستید مشکل عمده ای در افت ولتاژ نداشته باشد ، اما قبلاً نیز شاهد بوده ایم که مشکلات شبکه برق باعث ایجاد مشکلاتی در پمپ ها شده است ، هرچند که به احتمال زیاد زیاد نیست.

قبل از نصب سیستم پمپ ، یک برقکار مجاز می تواند به راحتی خانه شما را آزمایش کند تا مشکلات شبکه برق را تشخیص دهد. آزمایش خوب دیگری که یک برق می تواند انجام دهد ، در حالی که در آنجا است ، بررسی میله زمین برای خانه شما است. هرچه وسایل بیشتری در خانه از مدارهای محوری رایانه استفاده می کنند ، بحرانی شدن زمین بیشتر می شود.

اگر خاک های بسیار شنی دارید ، ممکن است اتصال به زمین مسئله ای باشد. ما در واقع چاه هایی را حفاری می کنیم تا یک زمین واقعاً قابل اعتماد برای شرکت های رایانه ای مانند Google ایجاد کنیم. به من اعتماد کنید ، میله های زمین همیشه فرض می کنند که زمین خوبی ایجاد نمی کنند.

بزرگترین مسائلی که می بینیم مربوط به خرابی کلید فشار است. کلید فشار بسیار شبیه سوئیچ نوری است که شما برای روشن کردن چراغ های خانه خود در شب استفاده می کنید.

این مجموعه ای از مخاطبین است که مدار را به دلیل تقاضای آب بسته می کند. آنچه باعث خرابی های زودرس می شود گرما و ساییدگی است. احتمالاً پس از 20 سال یا بیشتر انتظار یک شکست را دارید ، اما هر سال؟ ما این را زیاد می بینیم. این به دلیل اندازه کم مخزن آب ، یا نصب پمپ آب نامناسب دستگاه فیلتراسیون آب است. یا استفاده از 115 ولت برای نوع بزرگتر موتور. بیایید روی سرویس 110 ولت مربوط به پمپ ها تمرکز کنیم.

قانون شماره 1 هرگز و هرگز از 115 ولت برای رانندگی موتور پمپ استفاده نکنید ، مگر اینکه برای دشمن قسم خورده یا مادر شوهرتان باشد! من شوخی می کنم ... نه در مورد ولتاژ 115 ولت ، بلکه در مورد دشمن قسم خورده.

قانون شماره 2 شما همیشه باید برای هر موتور پمپ آب یک مدار اختصاصی (فارغ از ولتاژ) تهیه کنید. اگر دو پمپ آب دارید ، باید دو مدار جداگانه داشته باشید. تنها استثنا ممکن است یک پمپ آب تقویت کننده باشد که به طور همگام با پمپ اصلی کار می کند.

ما پمپ های زیادی را می بینیم که با ولتاژ 115 ولت کار می کنند و با یخچال یا وسایل دیگر مدار مشترک دارند. این نادرست است و در واقع یک خطر آتش سوزی است. انتظار نداشته باشید وقتی یخچال و فریزر به دلیل هم زمان روشن شدن پمپ و یخچال و فریزر قطع می شود ، قطع شود. همچنین انتظار داشته باشید که در آن یا دیگری زودرس شکست بخورد.

من می توانم وارد همه زبانهای الکتریکی شوم اما کافی است بگویم که خوب نیست. یکی از بزرگترین دلایلی که مردم می گویند به 110 ولت پایبند هستند این است که آنها ادعا می کنند ژنراتور 115 ولت روی آن است.

اکثر آنها حتی هرگز ژنراتور خود را آزمایش نکرده اند تا ببینند پمپ کار می کند (که اکثر اوقات ژنراتور یکی از معاملات ارزان قیمت 2500 وات است). فقط کافی است بگوییم که یک ژنراتور خوب 230 ولت دارد و معمولاً در صورت داشتن اندازه کافی (3500 وات حداقل برای 1/2 اسب بخار) است. ما پیشنهاد می کنیم یک ولتاژ 5000 وات برای یک اسب بخار داشته باشید.

اینها نسبتاً ارزان هستند و شما می توانید یک پلاگین از نوع 230 پیچ و تاب بخرید و یک رابط "pigtail" درست کنید ، همانطور که 115v دارد! سالها پیش ، من یک آداپتور روی ژنراتور داشتم تا یک سیم اضافی "منظم" را به پمپ هدایت کنم تا آن را با 230 ولت آزمایش کنم. من یک برچسب در قسمت خروجی داشتم که دارای جمجمه و استخوان های ضربدری بود و می گفت: "فقط برای سوراخ کننده چاه فقط استفاده کنید". برق کارها می خندیدند ، اما آنها فکر می کردند این خیلی نرم است!

سیاست شرکت ما این است که همه اقلام برقی هیچ ضمانتی ندارند. من این کار را سالها پیش به دلیل استفاده زیاد مردم از ولتاژ 115 انجام داده ام. اگر 230 ولت داشته باشید ، مناسب است و سوئیچی که کمتر از یک سال پیش نصب کرده ایم ، با فرض درست بودن سایر پارامترها از کار می افتد ، ضمانت آن را می دهیم.

من به بسیاری از سیستم ها می روم که مردم می گویند ، "30 سال به این روش کار کرد". من این را می فهمم ، و با سلب مسئولیت آن را نصب می کنم! من فقط 25 سال تجربه انجام این کار را دارم و هر سازنده موتوری با طراحی الکتریکی مناسب از من پشتیبانی می کند ، و بنابراین فقط رد مسئولیت را امضا کرده و ادامه دهید! من دوست ندارم بحث کنم ، مخصوصاً وقتی که می دانم حق با من است ...

یک مثال خوب برای این مورد ، کار اخیر است که آقای خوب خشک شد و ما مجبور شدیم جایگزین چاه اضطراری کنیم. این برای یک چاه کم عمق است ، جایی که یک چاه عمیق بسیار نمکی است و نمی توانید آن را بنوشید.

کیفیت آب کم عمق نسبتاً خوب است ، اما برای یافتن آن باید به اطراف حرکت کنید. اولین حفره را در کنار چاه قدیمی حفاری کردیم و هیچ آبی پیدا نکردیم. ما 200 فوت دور شدیم و 15 گالن در دقیقه پیدا کردیم. این مقدار آب بیش از آن چیزی بود که او از چاه قدیمی بیرون آورده بود. از آنجا که این یک وضعیت اضطراری بود و آنها مدتی بدون آب بودند ، او از من خواست پمپ و مخزن قدیمی خود را حرکت داده و دوباره آن را نزدیک چاه جدید نصب کنم.

ما همین کار را کردیم و برای اینکه آب را به خانه برگردانیم ، مجبور شدیم 200 فوت را ترانشه کنیم و لوله را در خندق قرار دهیم. ما به او گفتیم که برای نصب برق نیاز به یک خندق دوم است ، و او مردد شد و گفت که از سیم مراقبت خواهد کرد. سیم را در همان خندق نصب کرد. مردم ما برای تسریع در کار او را بستند ، حتی اگر ما از نظر فنی کار برق نداریم.

ما به او گفتیم كه ولتاژ مورد نیاز برای اندازه سیم و فاصله @ 115 ولت زیاد است (200 فوت اضافی را بخاطر بسپار). ما به او گفتیم که تبدیل به 230 ولت ضروری است ، اما این امر نیاز به یک سیم کشی بزرگ از جعبه شکن دارد (به من اعتماد کنید ، ما همه ترفندها را می دانیم) و جعبه های شکن را دوباره سیم کشی نمی کنیم ، اما می توانیم یک برق را معرفی کنیم.

دوباره مانع شد. بنابراین ما آن را قلاب کردیم ، و جای تعجب دارد که کار می کند! سه ماه بعد او تماس گرفت و گفت پمپ آب پنتاکس در حال شکستن شکن است و ما باید فوراً بیاییم چون چاه را سوراخ کرده ایم و پمپ را جابجا کرده ایم. من به او گفتم كه من فقط پمپ را جابجا كرده ام و سيم را اجرا كرده ام و او مسئوليت استخدام برق را به عهده گرفته بود و لگد زدن به يك شكن مشكل خوبي نبود ، اين يك مسئله برق بود. من به او گفتم ما می آییم و تشخیص می دهیم ، اما این هزینه تماس تلفنی خدمات اضطراری است ، زیرا او بلافاصله ما را می خواهد. خوشحال نبود ما یک قرارداد امضا کردیم که از ما پشتیبانی می کند. وقتی ما قرارداد را به او یادآوری کردیم هیچ استدلال خوبی برای ما نداشت.

مثل اون پسر نباش به آنچه ما به شما می گوییم گوش دهید. حداقل استانداردها فقط همین است ، حداقل کاری که می توانید برای عملکرد مناسب آن انجام دهید. ما ترجیح می دهیم یک برق را معرفی کنیم و به او اجازه دهیم با او کار کند ، زیرا کار برق تخصص ما نیست.

ولتاژ مناسب برای هر پمپ آب مسکونی 230 ولت است. من می دانم که آنها یک موتور غوطه ور غیرقابل تبدیل 115 ولتی می سازند و من مانند آفت سیاه از آن اجتناب می کنم! در مقایسه با زیر آب 230 ولت زیاد دوام نمی آورد.

گرما مسئله است و مگر اینکه بخواهید یک مخزن بسیار بزرگ برای خنک نگه داشتن موتور تا آنجا که ممکن است بخرید ، ما یکی از این ولتاژها را نمی فروشیم. اندازه سیم و قدرت شکن بر اساس اندازه موتور است. مثلا:

پمپ چاه 400 فوت از خانه دور است (به دلیل سیستم سپتیک یا مشکل دیگری) ، و شما باید بدانید که سیم باید چه اندازه بزرگ باشد و اندازه قطع کننده آن چیست. موتور یک HP است که 8 آمپر می کشد. اندازه سیم باید 10 گیج / 4 رشته باشد. برای سهولت کنترل ، قطع کننده شارژر کنار پمپ آب نصب شده است. برای پمپاژ سیم سیم جهنده 12 سنجی ممکن است استفاده شود تا سیم کشی کلید فشار آسان شود. قطع کننده یک مدار دو سنج 20 گیگابایتی (220 ولت) خواهد بود. ما همچنین میله اتصال جداگانه را توصیه می کنیم.

اشتباهات رایج در این سناریو سیم 12 گیج خیلی کوچک و 110 ولت است که کاملاً دیوانه است. همچنین سیم 10 گیگابایتی ممکن است باعث شود که یک برقکار ناآگاه برای نصب یک قطع کننده 30 آمپری از آن استفاده کند ، زیرا این سیم برای اندازه آن سیم است. برای جلوگیری از این ، برقراری ارتباط با برق مورد نیاز است یا از یک جهنده شماره 12 بین جعبه شکن و کنار خانه ای که ترانشه آغاز می شود استفاده کنید. اگر ما را استخدام کنید ، اینگونه رول می کنیم! LOL

حدس می زنم خنده دارترین چیزی که من تاکنون شنیده ام ، شخصی بود که در جریان طوفان برفی اخیر که در آن خطوط برق از کار افتاده بود ، فراخوانده شد و گفت که او یک ژنراتور "خورشیدی" خریداری کرده است که از باتری اتومبیل استفاده می کند ، و نمی فهمد چرا او نمی توانست آب را از پمپ آب خارج کند. بیایید بفهمید ، او یک سیم برق اضافی به پمپ چاه زده بود و آن را به یک اینورتر 1000 وات (darn Northern Tool!) وصل کرده است.

نمی توانستم از خندیدن خودداری کنم ، اما من به او پیشنهاد استفاده از ژنراتور خود را دادم زیرا او سعی داشت آب مورد نیاز خود را برای تأمین خانه ای تهیه کند که مادر سالخورده ای دارد. خوشبختانه شرکت برق همان موقع که من می رفتم ژنراتور را بردارم آمد!

با تشکر برای خواندن

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب


ما هر روز برای خدمات اضطراری تماس می گیریم ، که بسیار جدی می گیریم. متأسفانه ما مجبور هستیم هزینه این سرویس را شارژ کنیم و از بیشتر تماس ها می توان جلوگیری کرد. بنابراین ، چه ولتاژ الکتریکی برای اکثر پمپ آب بهتر است؟

آنچه من به آن اشاره می کنم ، خرابی الکتریکی سیستم آب است. ببینید ، برای دریافت آب "رایگان" از چاه ، باید نوعی سرویس برق ارائه دهید. این نوع سیستم ها با توجه به نیاز موتورها متفاوت هستند. من روی پمپ هایی کار کرده ام که از انرژی خورشیدی ، برق ژنراتور ، سه فاز و یک فاز خاموش مانده اند. بیشتر سیستم های کوچک آبی که برای تأمین آب مسکونی استفاده می شود ، از برق تک فاز استفاده می کنند. این مقاله فقط به این نوع نیروها می پردازد.

قدمت سیستم های تک فاز به زمانی برمی گردد که ما امروزه فناوری زیادی داشتیم. این شرکت برق برای اینکه مسافت زیادی را با سیم های نسبتاً کوچک طی کند ، ولتاژ پمپ آب بسیار بالایی را تأمین می کند. الکتریسیته از آنجا که در اثر از دست دادن اصطکاک بیش از حد (سیم بسیار کوچک سیم رسانا) مستعد افت قدرت است ، مشابه آب یا هر سیال است. امیدوارم شبکه برق که در آن هستید مشکل عمده ای در افت ولتاژ نداشته باشد ، اما قبلاً نیز شاهد بوده ایم که مشکلات شبکه برق باعث ایجاد مشکلاتی در پمپ ها شده است ، هرچند که به احتمال زیاد زیاد نیست.

قبل از نصب سیستم پمپ ، یک برقکار مجاز می تواند به راحتی خانه شما را آزمایش کند تا مشکلات شبکه برق را تشخیص دهد. آزمایش خوب دیگری که یک برق می تواند انجام دهد ، در حالی که در آنجا است ، بررسی میله زمین برای خانه شما است. هرچه وسایل بیشتری در خانه از مدارهای محوری رایانه استفاده می کنند ، بحرانی شدن زمین بیشتر می شود.

اگر خاک های بسیار شنی دارید ، ممکن است اتصال به زمین مسئله ای باشد. ما در واقع چاه هایی را حفاری می کنیم تا یک زمین واقعاً قابل اعتماد برای شرکت های رایانه ای مانند Google ایجاد کنیم. به من اعتماد کنید ، میله های زمین همیشه فرض می کنند که زمین خوبی ایجاد نمی کنند.

بزرگترین مسائلی که می بینیم مربوط به خرابی کلید فشار است. کلید فشار بسیار شبیه سوئیچ نوری است که شما برای روشن کردن چراغ های خانه خود در شب استفاده می کنید.

این مجموعه ای از مخاطبین است که مدار را به دلیل تقاضای آب بسته می کند. آنچه باعث خرابی های زودرس می شود گرما و ساییدگی است. احتمالاً پس از 20 سال یا بیشتر انتظار یک شکست را دارید ، اما هر سال؟ ما این را زیاد می بینیم. این به دلیل اندازه کم مخزن آب ، یا نصب پمپ آب نامناسب دستگاه فیلتراسیون آب است. یا استفاده از 115 ولت برای نوع بزرگتر موتور. بیایید روی سرویس 110 ولت مربوط به پمپ ها تمرکز کنیم.

قانون شماره 1 هرگز و هرگز از 115 ولت برای رانندگی موتور پمپ استفاده نکنید ، مگر اینکه برای دشمن قسم خورده یا مادر شوهرتان باشد! من شوخی می کنم ... نه در مورد ولتاژ 115 ولت ، بلکه در مورد دشمن قسم خورده.

قانون شماره 2 شما همیشه باید برای هر موتور پمپ آب یک مدار اختصاصی (فارغ از ولتاژ) تهیه کنید. اگر دو پمپ آب دارید ، باید دو مدار جداگانه داشته باشید. تنها استثنا ممکن است یک پمپ آب تقویت کننده باشد که به طور همگام با پمپ اصلی کار می کند.

ما پمپ های زیادی را می بینیم که با ولتاژ 115 ولت کار می کنند و با یخچال یا وسایل دیگر مدار مشترک دارند. این نادرست است و در واقع یک خطر آتش سوزی است. انتظار نداشته باشید وقتی یخچال و فریزر به دلیل هم زمان روشن شدن پمپ و یخچال و فریزر قطع می شود ، قطع شود. همچنین انتظار داشته باشید که در آن یا دیگری زودرس شکست بخورد.

من می توانم وارد همه زبانهای الکتریکی شوم اما کافی است بگویم که خوب نیست. یکی از بزرگترین دلایلی که مردم می گویند به 110 ولت پایبند هستند این است که آنها ادعا می کنند ژنراتور 115 ولت روی آن است.

اکثر آنها حتی هرگز ژنراتور خود را آزمایش نکرده اند تا ببینند پمپ کار می کند (که اکثر اوقات ژنراتور یکی از معاملات ارزان قیمت 2500 وات است). فقط کافی است بگوییم که یک ژنراتور خوب 230 ولت دارد و معمولاً در صورت داشتن اندازه کافی (3500 وات حداقل برای 1/2 اسب بخار) است. ما پیشنهاد می کنیم یک ولتاژ 5000 وات برای یک اسب بخار داشته باشید.

اینها نسبتاً ارزان هستند و شما می توانید یک پلاگین از نوع 230 پیچ و تاب بخرید و یک رابط "pigtail" درست کنید ، همانطور که 115v دارد! سالها پیش ، من یک آداپتور روی ژنراتور داشتم تا یک سیم اضافی "منظم" را به پمپ هدایت کنم تا آن را با 230 ولت آزمایش کنم. من یک برچسب در قسمت خروجی داشتم که دارای جمجمه و استخوان های ضربدری بود و می گفت: "فقط برای سوراخ کننده چاه فقط استفاده کنید". برق کارها می خندیدند ، اما آنها فکر می کردند این خیلی نرم است!

سیاست شرکت ما این است که همه اقلام برقی هیچ ضمانتی ندارند. من این کار را سالها پیش به دلیل استفاده زیاد مردم از ولتاژ 115 انجام داده ام. اگر 230 ولت داشته باشید ، مناسب است و سوئیچی که کمتر از یک سال پیش نصب کرده ایم ، با فرض درست بودن سایر پارامترها از کار می افتد ، ضمانت آن را می دهیم.

من به بسیاری از سیستم ها می روم که مردم می گویند ، "30 سال به این روش کار کرد". من این را می فهمم ، و با سلب مسئولیت آن را نصب می کنم! من فقط 25 سال تجربه انجام این کار را دارم و هر سازنده موتوری با طراحی الکتریکی مناسب از من پشتیبانی می کند ، و بنابراین فقط رد مسئولیت را امضا کرده و ادامه دهید! من دوست ندارم بحث کنم ، مخصوصاً وقتی که می دانم حق با من است ...

یک مثال خوب برای این مورد ، کار اخیر است که آقای خوب خشک شد و ما مجبور شدیم جایگزین چاه اضطراری کنیم. این برای یک چاه کم عمق است ، جایی که یک چاه عمیق بسیار نمکی است و نمی توانید آن را بنوشید.

کیفیت آب کم عمق نسبتاً خوب است ، اما برای یافتن آن باید به اطراف حرکت کنید. اولین حفره را در کنار چاه قدیمی حفاری کردیم و هیچ آبی پیدا نکردیم. ما 200 فوت دور شدیم و 15 گالن در دقیقه پیدا کردیم. این مقدار آب بیش از آن چیزی بود که او از چاه قدیمی بیرون آورده بود. از آنجا که این یک وضعیت اضطراری بود و آنها مدتی بدون آب بودند ، او از من خواست پمپ و مخزن قدیمی خود را حرکت داده و دوباره آن را نزدیک چاه جدید نصب کنم.

ما همین کار را کردیم و برای اینکه آب را به خانه برگردانیم ، مجبور شدیم 200 فوت را ترانشه کنیم و لوله را در خندق قرار دهیم. ما به او گفتیم که برای نصب برق نیاز به یک خندق دوم است ، و او مردد شد و گفت که از سیم مراقبت خواهد کرد. سیم را در همان خندق نصب کرد. مردم ما برای تسریع در کار او را بستند ، حتی اگر ما از نظر فنی کار برق نداریم.

ما به او گفتیم كه ولتاژ مورد نیاز برای اندازه سیم و فاصله @ 115 ولت زیاد است (200 فوت اضافی را بخاطر بسپار). ما به او گفتیم که تبدیل به 230 ولت ضروری است ، اما این امر نیاز به یک سیم کشی بزرگ از جعبه شکن دارد (به من اعتماد کنید ، ما همه ترفندها را می دانیم) و جعبه های شکن را دوباره سیم کشی نمی کنیم ، اما می توانیم یک برق را معرفی کنیم.

دوباره مانع شد. بنابراین ما آن را قلاب کردیم ، و جای تعجب دارد که کار می کند! سه ماه بعد او تماس گرفت و گفت پمپ آب پنتاکس در حال شکستن شکن است و ما باید فوراً بیاییم چون چاه را سوراخ کرده ایم و پمپ را جابجا کرده ایم. من به او گفتم كه من فقط پمپ را جابجا كرده ام و سيم را اجرا كرده ام و او مسئوليت استخدام برق را به عهده گرفته بود و لگد زدن به يك شكن مشكل خوبي نبود ، اين يك مسئله برق بود. من به او گفتم ما می آییم و تشخیص می دهیم ، اما این هزینه تماس تلفنی خدمات اضطراری است ، زیرا او بلافاصله ما را می خواهد. خوشحال نبود ما یک قرارداد امضا کردیم که از ما پشتیبانی می کند. وقتی ما قرارداد را به او یادآوری کردیم هیچ استدلال خوبی برای ما نداشت.

مثل اون پسر نباش به آنچه ما به شما می گوییم گوش دهید. حداقل استانداردها فقط همین است ، حداقل کاری که می توانید برای عملکرد مناسب آن انجام دهید. ما ترجیح می دهیم یک برق را معرفی کنیم و به او اجازه دهیم با او کار کند ، زیرا کار برق تخصص ما نیست.

ولتاژ مناسب برای هر پمپ آب مسکونی 230 ولت است. من می دانم که آنها یک موتور غوطه ور غیرقابل تبدیل 115 ولتی می سازند و من مانند آفت سیاه از آن اجتناب می کنم! در مقایسه با زیر آب 230 ولت زیاد دوام نمی آورد.

گرما مسئله است و مگر اینکه بخواهید یک مخزن بسیار بزرگ برای خنک نگه داشتن موتور تا آنجا که ممکن است بخرید ، ما یکی از این ولتاژها را نمی فروشیم. اندازه سیم و قدرت شکن بر اساس اندازه موتور است. مثلا:

پمپ چاه 400 فوت از خانه دور است (به دلیل سیستم سپتیک یا مشکل دیگری) ، و شما باید بدانید که سیم باید چه اندازه بزرگ باشد و اندازه قطع کننده آن چیست. موتور یک HP است که 8 آمپر می کشد. اندازه سیم باید 10 گیج / 4 رشته باشد. برای سهولت کنترل ، قطع کننده شارژر کنار پمپ آب نصب شده است. برای پمپاژ سیم سیم جهنده 12 سنجی ممکن است استفاده شود تا سیم کشی کلید فشار آسان شود. قطع کننده یک مدار دو سنج 20 گیگابایتی (220 ولت) خواهد بود. ما همچنین میله اتصال جداگانه را توصیه می کنیم.

اشتباهات رایج در این سناریو سیم 12 گیج خیلی کوچک و 110 ولت است که کاملاً دیوانه است. همچنین سیم 10 گیگابایتی ممکن است باعث شود که یک برقکار ناآگاه برای نصب یک قطع کننده 30 آمپری از آن استفاده کند ، زیرا این سیم برای اندازه آن سیم است. برای جلوگیری از این ، برقراری ارتباط با برق مورد نیاز است یا از یک جهنده شماره 12 بین جعبه شکن و کنار خانه ای که ترانشه آغاز می شود استفاده کنید. اگر ما را استخدام کنید ، اینگونه رول می کنیم! LOL

حدس می زنم خنده دارترین چیزی که من تاکنون شنیده ام ، شخصی بود که در جریان طوفان برفی اخیر که در آن خطوط برق از کار افتاده بود ، فراخوانده شد و گفت که او یک ژنراتور "خورشیدی" خریداری کرده است که از باتری اتومبیل استفاده می کند ، و نمی فهمد چرا او نمی توانست آب را از پمپ آب خارج کند. بیایید بفهمید ، او یک سیم برق اضافی به پمپ چاه زده بود و آن را به یک اینورتر 1000 وات (darn Northern Tool!) وصل کرده است.

نمی توانستم از خندیدن خودداری کنم ، اما من به او پیشنهاد استفاده از ژنراتور خود را دادم زیرا او سعی داشت آب مورد نیاز خود را برای تأمین خانه ای تهیه کند که مادر سالخورده ای دارد. خوشبختانه شرکت برق همان موقع که من می رفتم ژنراتور را بردارم آمد!

با تشکر برای خواندن

مشاهده لیست قیمت انواع پمپ آب در لینک روبرو : پمپ آب

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 49
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 1075
  • بازدید کلی : 39567
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه