loading...

آبگرمکن

هزینه برداشتن و تعویض رادیاتور

بازدید : 175
سه شنبه 18 شهريور 1399 زمان : 10:54

تمام آنچه در مورد حذف و تعویض رادیاتور باید بدانید ، از جمله هزینه مواد و نیروی کار ، س questionsالات و نکات متداول.

هزینه برداشتن و تعویض رادیاتور چقدر است؟


رادیاتورها یک مورد ضروری در خانه های مدرن برای توزیع گرمای تولید شده از دیگ بخار در اطراف خانه شما هستند. هر چند گاهی اوقات ، آنها می توانند کار را متوقف کنند و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

جایگزینی رادیاتور با مانند یک جایگزین مشابه برای یک مهندس گرمایشی کار ساده ای است و برای یک علاقه مند به DIY نیز نسبتاً ساده است. با این حال ، ممکن است بخواهید یک شیر رادیاتور ترموستاتیک را در حالی که در آن هستید ، اضافه کنید.

نکته اصلی که باید برای یک تعویض آسان به خاطر بسپارید ، خرید یک رادیاتور جدید است که در همان اندازه باشد و دارای اتصالات لوله همان اتصالی باشد که خارج می کنید. همچنین اگر فضای اتاق را خیلی سرد می دانید ممکن است بخواهید یک رادیاتور اضافی برای انتقال گرما به اتاق نصب کنید.

قیمت های نصب شده برای رادیاتور اضافی توسط لوله کش ها با توجه به میزان لوله کشی مورد نیاز و پیچیدگی کار متفاوت خواهد بود. اما تعویض رادیاتور برای لوله کش ها یک کار کاملاً معمول است و باید فقط در عرض چند ساعت انجام شود.

یکی دیگر از دلایل بسیار شایع در حذف و تعویض رادیاتور هنگام تزئین است. دسترسی به دیوار پشت رادیاتور برای کاشی کاری ، رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری با برداشتن رادیاتور بسیار راحت تر است. هنگامی که تشخیص دادید که باید رادیاتور را بردارید ، باید هزینه ای را که برای کل کار در نظر گرفته شده تعیین کنید. قیمت بازرگانان محلی کوچکتر از 150 تا 200 پوند است ، اما شما می توانید برای استخدام شخصی از یک شرکت بزرگتر با پوشش ملی هزینه 175 تا 300 پوند را پرداخت کنید.

حذف و جایگزینی قیمت رادیاتور


عوامل مختلفی وجود دارد که در کل هزینه کاشی کاری سرویس بهداشتی شما تأثیرگذار است. اولین منطقه ای است که برای کاشی انتخاب می کنید. گرانترین گزینه کاشی کاری کل اتاق است.

کاشی کاری کف و دیوارها از بالا به پایین. ارزانترین گزینه این است که فقط بالای ظرفشویی کاشی کاری کنید. مورد بعدی ماده ای است که کاشی از آن ساخته شده است.

تفاوت زیادی بین هزینه کاشی های وینیل و کاشی های سنگ طبیعی وجود دارد. اندازه و شکل اتاق تأثیر زیادی در هزینه نه تنها مواد بلکه نیروی کار خواهد داشت. هرچه تعداد کاشی ها بیشتر بریده شود ، کار دشوارتر و در نتیجه گران است. در اینجا چند نمونه هزینه با چند نوع شغل معمول آورده شده است.

در زیر جدولی آورده شده است که هزینه های مختلفی را که ممکن است در از بین بردن و تعویض رادیاتور درگیر باشد و قیمت هایی که انتظار دارید پرداخت کنید ، نشان می دهد.

لطفا برای اندازه گیری رادیاتور کوچک ، متوسط یا بزرگ از اندازه گیری های زیر استفاده کنید:
فقط هزینه های تأمین
شاید خودتان به فکر نصب رادیاتور جدید باشید. در این صورت ، شما ممکن است به تنهایی به دنبال قیمت رادیاتور ها باشید. رادیاتورها انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها در قیمت متفاوت هستند. در زیر لیستی از انواع رادیاتورهایی که می توانید تهیه کنید و هزینه متوسط هر یک از آنهاست.

رادیاتورهای گرمایش مرکزی


رادیاتورهای گرمایش مرکزی دارای بالاترین میزان تولید گرما هستند و همچنین از داشتن بیشترین بازده گرمایی از هر نوع سبک رادیاتور لوله کشی بهره مند می شوند. این باعث می شود که آنها در بسیاری از خانه های انگلستان به گزینه ای بسیار محبوب تبدیل شوند. این رادیاتورها از صفحه های راه راه برای تابش گرما به اتاق استفاده می کنند.

شما می توانید رادیاتورهای گرمایش مرکزی به سبک های تک صفحه را برای اتاق های کوچک تهیه کنید ، یا برای اتاق های بزرگتر می توانید پنل های دو صفحه را تهیه کنید زیرا اینها گرمای بیشتری تولید می کنند.

رادیاتور گرمایش مرکزی کوچک - 20-- 40
رادیاتور گرمایش مرکزی - 40-- 80
رادیاتور گرمایش مرکزی بزرگ - 85-- 120 £
رادیاتورهای ستونی
اگر می خواهید کمی از جذابیت دوره را به خانه خود اضافه یا حفظ کنید ، ممکن است یک رادیاتور ستونی گزینه مناسبی برای شما باشد. این رادیاتورها حس سنتی خوبی به خانه شما می بخشند.

مواردی که باید هنگام نصب رادیاتور در نظر بگیرید


هنگام تعویض رادیاتور ، باید به ظرفیت و کارایی دیگ بخورید. اگر دیگ بخار بیش از 10 سال داشته باشد ، احتمالاً ارزش جایگزینی دیگ را نیز دارد. جایگزینی دیگ بخار خود یک سرمایه گران قیمت است و شما ممکن است در انتخاب دیگ بخار مناسب به کمک زیادی نیاز داشته باشید ، گزینه های زیادی وجود دارد ، همه دارای مزایا و معایب خاص هستند.

یکی دیگر از کارهای مرتبط ، نصب شیرآلات TRV برای کنترل موثرتر دمای اتاق / رادیاتور است. شیرهای رادیاتور ترموستاتیک (TRV) با احساس دمای هوای اتاق و باز و بسته شدن خودکار جریان آب به رادیاتور ، دمای رادیاتور را کنترل می کنند تا دمای از پیش تعیین شده را حفظ کند. TRV اکنون به عنوان بخشی از مقررات ساختمان در خانه ها یکی از الزامات است ، اما بسیاری از املاک قدیمی هنوز آنها را ندارند. برای اطمینان از درستی شیرآلات با نصاب خود مشورت کنید.

علاوه بر این ، اگر خانه شما از عایق ضعیفی برخوردار باشد ، رادیاتور کارآیی ندارد. انبار را حداقل تا 150 میلی متر از عایق مدرن عایق بندی کنید و اگر از قبل نصب نکرده اید ، به شیشه دوجداره نگاه کنید.

سرانجام ، شما باید در نظر بگیرید که آیا واقعاً به رادیاتور پنلی جدیدی نیاز دارید اگر مشکلی در سیستم شما وجود دارد. ممکن است ارزش آن را داشته باشد که از طریق گرمایش مرکزی خود یک برق شستشو دهید تا تمام لجن و آوار جمع شده با گذشت زمان از بین برود.


تعویض و حذف رادیاتور DIY


اگر در نحوه انجام این کار مطمئن نیستید و یا از مهارت در لوله کشی اطمینان ندارید ، همیشه توصیه می شود به مشاوره حرفه ای مراجعه کنید یا یک تاجر استخدام کنید تا کار حذف و تعویض رادیاتور را انجام دهد.

در زیر راهنمای نحوه حذف و تعویض رادیاتور آورده شده است.

ابزار و مواد مورد نیاز
رادیاتور جدید
براکت های رادیاتور جدید
کاسه شستشو
دو آچار قابل تنظیم
کلید خونریزی رادیاتور
مته
آشکارساز لوله / کابل / گل میخ
پارچه یا پارچه
نوار PTFE (مهر و موم نخ)
سیم ظرفشویی
شخص دیگری برای کمک
حذف و تعویض رادیاتور


بهترین راه برای حذف و تعویض رادیاتور خودتان انتخاب جایگزینی است که دارای مراکز لوله یکسان باشد. این فاصله بین دو لوله آب است. این کار کار را خیلی راحت تر می کند.

اگر رادیاتوری را انتخاب کنید که شکل یا اندازه دیگری داشته باشد ، باید سیستم را تخلیه کرده و در لوله کشی تغییراتی ایجاد کنید.

گام یک
اولین اقدامی که هنگام برداشتن و تعویض رادیاتور باید انجام دهید خاموش شدن سوپاپ ها در دو سر آن است.

شیر دستی را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا دیگر نچرخد.

اگر شیر شما TRV است ، آن را بچرخانید تا در حالت خاموش قرار گیرد.

اگر یک سوپاپ شیر قفل دارید ، به سادگی باید محافظ پلاستیکی را بیرون آورده و سپس شافت را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. تعداد دفعات چرخاندن کلید را حتماً بشمارید زیرا این اطمینان را می دهد که می توانید رادیاتور خود را روی همان دبی تنظیم کنید.

گام دوم
یک کاسه شستشو زیر شیر قرار دهید تا بتواند با شروع تخلیه آب آن را بگیرید.

با استفاده از کلید قابل تنظیم یکی از مهره های درپوش را که شیر شما را به رادیاتور متصل می کند شل کنید. برای جلوگیری از چرخش و خراب شدن لوله ، ممکن است لازم باشد از کلید دوم برای محکم کردن بدنه سوپاپ استفاده کنید.

مرحله سوم
دریچه خونگیری را در قسمت بالایی رادیاتور خود قرار دهید و آن را باز کنید. سپس ، مهره درپوش اتصال را بین رادیاتور و شیر باز کنید تا آب آن تخلیه شود. اطمینان حاصل کنید که آب تخلیه را در کاسه شستشو بگیرید.

اگر رادیاتور شما کاملاً قدیمی است ، ممکن است آب داخل آن کاملاً کثیف یا لجن باشد. این را بخاطر داشته باشید زیرا ممکن است لازم باشد با استفاده از پارچه یا پارچه های خود ، نشتی را پاک کنید.

اگر کاسه شستشوی شما به اندازه کافی عمیق نیست که بتواند آب را جمع کند ، فقط کافی است مهره درپوش اتصال را دوباره محکم کنید ، آب را بریزید و سپس فرآیند را دوباره شروع کنید تا کاملاً تخلیه شود. هنگامی که دیگر آب خارج نمی شود ، سوپاپ واقع در سمت مخالف رادیاتور را جدا کنید.

مرحله چهار
اگر رادیاتور شما بزرگ است ، ممکن است به شخصی نیاز داشته باشید تا در انجام این مرحله به شما کمک کند.

رادیاتور خود را از براکت های نصب شده روی دیوار بلند کرده و سپس آن را نوک بزنید تا آب باقیمانده خارج شود. هنگامی که تمام آب از بین رفت ، خروجی ها را با مقداری پارچه یا دستمال پر کنید تا از نشت آنها جلوگیری شود.

اگر براکت هایی که در حال حاضر روی دیوار شما هستند با رادیاتور جدید شما مناسب نیستند ، آنها را بردارید. سپس باید جایگزین آنها کنید.

اگر برای انجام این کار مجبور به سوراخکاری در دیوار هستید ، همیشه مطمئن شوید که پشت دیوار چیست. شما نمی خواهید به طور تصادفی در یک لوله سوراخ کنید. ردیاب دیجیتال به شما کمک می کند آنچه پشت دیوار است را تعیین کنید.

تعمیر و نگهداری رادیاتور


اطمینان از اینکه بخاری شما نه تنها برای راحتی بلکه برای مانده حساب بانکی شما نیز کارا است بسیار مهم است. در ماه های سرد سال باید سریعاً تمام اموال خود را گرم کنید و بخواهید گرم بماند. دانستن اینکه چگونه برخی مشکلات جزئی را برطرف کنید و رادیاتورهای خود را حفظ کنید به شما کمک می کند تا خانه خود را بدون نیاز به تماس با یک متخصص حرفه ای گرم نگه دارید.

برای نصب سیستم گرمایش مرکزی خود به یک متخصص واجد شرایط احتیاج دارید ، اما نگهداری رادیاتور ها کار چندان دشواری نیست.

اگر احساس می کنید روی رادیاتورهای شما لکه های سرد وجود دارد یا مدت زیادی طول می کشد تا گرم شوند ، اولین کاری که باید انجام دهید خونریزی رادیاتورهای خود است. این کار معمولاً نقاط لرزشی را برطرف می کند و به کارایی موثر رادیاتورها کمک می کند.

اگر خونریزی رادیاتور لکه های سرما را برطرف نمی کند ، این ممکن است نشان دهنده یک مسئله عمیق تر باشد ، و برای بررسی این مسئله باید با یک متخصص تماس بگیرید.

چگونه یک سیستم گرمایش مرکزی پر سر و صدا را برطرف کنیم
هر دیگ بخار کنترل متفاوتی دارد ، بنابراین حتماً کتابچه راهنمای خود را در مکانی امن نگه دارید تا بتوانید همیشه به آن مراجعه کنید. بیشتر گسل های گرمایش مرکزی راه حل های کاملاً ساده ای دارند که معمولاً می توانید خودتان آنها را برطرف کنید. اگر شک دارید ، اما همیشه یک متخصص را صدا کنید.

چگونه لوله های خراب را برطرف کنیم
ترک خوردگی لوله ها می تواند به دلیل انبساط لوله های گرم یا مالش لوله ها به دیوار ، کف یا لوله های دیگر باشد.

برای رفع این مشکل ، شکاف های لوله را در تیرچه ها باز کنید. اگر لوله های شل دارید ، آنها را ببندید یا عایق بندی را بین لوله ها قرار دهید.


چگونه صداهای زمزمه را در لوله ها برطرف کنیم
هنگامی که سرعت پمپ خیلی زیاد است یا لوله های شما برای جریان سیستم بسیار باریک است ، صدای زمزمه می تواند در لوله ها ایجاد شود.

چگونه صداهای عجول را در لوله ها برطرف کنیم
صدای عجله در لوله ها معمولاً در اثر هوا یا حباب های داخل سیستم ایجاد می شود.

بهترین راه برای رفع این مشکل خونگیری رادیاتورها است. اگر خونریزی رادیاتورآلومینیومی این مشکل را برطرف نکرد ، بهتر است یک مهندس را صدا بزنید تا مسئله عمیق تری را بررسی کند.

چگونه می توان صدای Hissing یا Banging را برطرف کرد
صدای بهم زدن یا صدای کوبیدن می تواند به دلیل خرابی دیگ بخار یا ترموستات ، یا تجمع مقادیر آهک در سیستم باشد.

بهتر است برای بررسی مجدد سیستم خود با یک مهندس تماس بگیرید. آنها قادر خواهند بود مسئله را به بهترین وجه تعیین کنند و می توانند به طور مثر آن را برطرف کنند.

اگر سیستم گرمایش مرکزی شما سر و صدایی ایجاد می کند ، بهتر است زودتر از آن مشکل را بررسی کنید زیرا ترک آن می تواند منجر به مشکلات بعدی شود.

اگر در حال انجام تعمیرات یا تعمیر و نگهداری هستید ، این زمان ایده آل برای بروزرسانی است. شاید ارزش آن را داشته باشد که دیگ بخار ، رادیاتور یا نصب ترموستات هوشمند جدید خود را ارتقا دهید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

تمام آنچه در مورد حذف و تعویض رادیاتور باید بدانید ، از جمله هزینه مواد و نیروی کار ، س questionsالات و نکات متداول.

هزینه برداشتن و تعویض رادیاتور چقدر است؟


رادیاتورها یک مورد ضروری در خانه های مدرن برای توزیع گرمای تولید شده از دیگ بخار در اطراف خانه شما هستند. هر چند گاهی اوقات ، آنها می توانند کار را متوقف کنند و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

جایگزینی رادیاتور با مانند یک جایگزین مشابه برای یک مهندس گرمایشی کار ساده ای است و برای یک علاقه مند به DIY نیز نسبتاً ساده است. با این حال ، ممکن است بخواهید یک شیر رادیاتور ترموستاتیک را در حالی که در آن هستید ، اضافه کنید.

نکته اصلی که باید برای یک تعویض آسان به خاطر بسپارید ، خرید یک رادیاتور جدید است که در همان اندازه باشد و دارای اتصالات لوله همان اتصالی باشد که خارج می کنید. همچنین اگر فضای اتاق را خیلی سرد می دانید ممکن است بخواهید یک رادیاتور اضافی برای انتقال گرما به اتاق نصب کنید.

قیمت های نصب شده برای رادیاتور اضافی توسط لوله کش ها با توجه به میزان لوله کشی مورد نیاز و پیچیدگی کار متفاوت خواهد بود. اما تعویض رادیاتور برای لوله کش ها یک کار کاملاً معمول است و باید فقط در عرض چند ساعت انجام شود.

یکی دیگر از دلایل بسیار شایع در حذف و تعویض رادیاتور هنگام تزئین است. دسترسی به دیوار پشت رادیاتور برای کاشی کاری ، رنگ آمیزی یا کاغذ دیواری با برداشتن رادیاتور بسیار راحت تر است. هنگامی که تشخیص دادید که باید رادیاتور را بردارید ، باید هزینه ای را که برای کل کار در نظر گرفته شده تعیین کنید. قیمت بازرگانان محلی کوچکتر از 150 تا 200 پوند است ، اما شما می توانید برای استخدام شخصی از یک شرکت بزرگتر با پوشش ملی هزینه 175 تا 300 پوند را پرداخت کنید.

حذف و جایگزینی قیمت رادیاتور


عوامل مختلفی وجود دارد که در کل هزینه کاشی کاری سرویس بهداشتی شما تأثیرگذار است. اولین منطقه ای است که برای کاشی انتخاب می کنید. گرانترین گزینه کاشی کاری کل اتاق است.

کاشی کاری کف و دیوارها از بالا به پایین. ارزانترین گزینه این است که فقط بالای ظرفشویی کاشی کاری کنید. مورد بعدی ماده ای است که کاشی از آن ساخته شده است.

تفاوت زیادی بین هزینه کاشی های وینیل و کاشی های سنگ طبیعی وجود دارد. اندازه و شکل اتاق تأثیر زیادی در هزینه نه تنها مواد بلکه نیروی کار خواهد داشت. هرچه تعداد کاشی ها بیشتر بریده شود ، کار دشوارتر و در نتیجه گران است. در اینجا چند نمونه هزینه با چند نوع شغل معمول آورده شده است.

در زیر جدولی آورده شده است که هزینه های مختلفی را که ممکن است در از بین بردن و تعویض رادیاتور درگیر باشد و قیمت هایی که انتظار دارید پرداخت کنید ، نشان می دهد.

لطفا برای اندازه گیری رادیاتور کوچک ، متوسط یا بزرگ از اندازه گیری های زیر استفاده کنید:
فقط هزینه های تأمین
شاید خودتان به فکر نصب رادیاتور جدید باشید. در این صورت ، شما ممکن است به تنهایی به دنبال قیمت رادیاتور ها باشید. رادیاتورها انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها در قیمت متفاوت هستند. در زیر لیستی از انواع رادیاتورهایی که می توانید تهیه کنید و هزینه متوسط هر یک از آنهاست.

رادیاتورهای گرمایش مرکزی


رادیاتورهای گرمایش مرکزی دارای بالاترین میزان تولید گرما هستند و همچنین از داشتن بیشترین بازده گرمایی از هر نوع سبک رادیاتور لوله کشی بهره مند می شوند. این باعث می شود که آنها در بسیاری از خانه های انگلستان به گزینه ای بسیار محبوب تبدیل شوند. این رادیاتورها از صفحه های راه راه برای تابش گرما به اتاق استفاده می کنند.

شما می توانید رادیاتورهای گرمایش مرکزی به سبک های تک صفحه را برای اتاق های کوچک تهیه کنید ، یا برای اتاق های بزرگتر می توانید پنل های دو صفحه را تهیه کنید زیرا اینها گرمای بیشتری تولید می کنند.

رادیاتور گرمایش مرکزی کوچک - 20-- 40
رادیاتور گرمایش مرکزی - 40-- 80
رادیاتور گرمایش مرکزی بزرگ - 85-- 120 £
رادیاتورهای ستونی
اگر می خواهید کمی از جذابیت دوره را به خانه خود اضافه یا حفظ کنید ، ممکن است یک رادیاتور ستونی گزینه مناسبی برای شما باشد. این رادیاتورها حس سنتی خوبی به خانه شما می بخشند.

مواردی که باید هنگام نصب رادیاتور در نظر بگیرید


هنگام تعویض رادیاتور ، باید به ظرفیت و کارایی دیگ بخورید. اگر دیگ بخار بیش از 10 سال داشته باشد ، احتمالاً ارزش جایگزینی دیگ را نیز دارد. جایگزینی دیگ بخار خود یک سرمایه گران قیمت است و شما ممکن است در انتخاب دیگ بخار مناسب به کمک زیادی نیاز داشته باشید ، گزینه های زیادی وجود دارد ، همه دارای مزایا و معایب خاص هستند.

یکی دیگر از کارهای مرتبط ، نصب شیرآلات TRV برای کنترل موثرتر دمای اتاق / رادیاتور است. شیرهای رادیاتور ترموستاتیک (TRV) با احساس دمای هوای اتاق و باز و بسته شدن خودکار جریان آب به رادیاتور ، دمای رادیاتور را کنترل می کنند تا دمای از پیش تعیین شده را حفظ کند. TRV اکنون به عنوان بخشی از مقررات ساختمان در خانه ها یکی از الزامات است ، اما بسیاری از املاک قدیمی هنوز آنها را ندارند. برای اطمینان از درستی شیرآلات با نصاب خود مشورت کنید.

علاوه بر این ، اگر خانه شما از عایق ضعیفی برخوردار باشد ، رادیاتور کارآیی ندارد. انبار را حداقل تا 150 میلی متر از عایق مدرن عایق بندی کنید و اگر از قبل نصب نکرده اید ، به شیشه دوجداره نگاه کنید.

سرانجام ، شما باید در نظر بگیرید که آیا واقعاً به رادیاتور پنلی جدیدی نیاز دارید اگر مشکلی در سیستم شما وجود دارد. ممکن است ارزش آن را داشته باشد که از طریق گرمایش مرکزی خود یک برق شستشو دهید تا تمام لجن و آوار جمع شده با گذشت زمان از بین برود.


تعویض و حذف رادیاتور DIY


اگر در نحوه انجام این کار مطمئن نیستید و یا از مهارت در لوله کشی اطمینان ندارید ، همیشه توصیه می شود به مشاوره حرفه ای مراجعه کنید یا یک تاجر استخدام کنید تا کار حذف و تعویض رادیاتور را انجام دهد.

در زیر راهنمای نحوه حذف و تعویض رادیاتور آورده شده است.

ابزار و مواد مورد نیاز
رادیاتور جدید
براکت های رادیاتور جدید
کاسه شستشو
دو آچار قابل تنظیم
کلید خونریزی رادیاتور
مته
آشکارساز لوله / کابل / گل میخ
پارچه یا پارچه
نوار PTFE (مهر و موم نخ)
سیم ظرفشویی
شخص دیگری برای کمک
حذف و تعویض رادیاتور


بهترین راه برای حذف و تعویض رادیاتور خودتان انتخاب جایگزینی است که دارای مراکز لوله یکسان باشد. این فاصله بین دو لوله آب است. این کار کار را خیلی راحت تر می کند.

اگر رادیاتوری را انتخاب کنید که شکل یا اندازه دیگری داشته باشد ، باید سیستم را تخلیه کرده و در لوله کشی تغییراتی ایجاد کنید.

گام یک
اولین اقدامی که هنگام برداشتن و تعویض رادیاتور باید انجام دهید خاموش شدن سوپاپ ها در دو سر آن است.

شیر دستی را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا دیگر نچرخد.

اگر شیر شما TRV است ، آن را بچرخانید تا در حالت خاموش قرار گیرد.

اگر یک سوپاپ شیر قفل دارید ، به سادگی باید محافظ پلاستیکی را بیرون آورده و سپس شافت را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. تعداد دفعات چرخاندن کلید را حتماً بشمارید زیرا این اطمینان را می دهد که می توانید رادیاتور خود را روی همان دبی تنظیم کنید.

گام دوم
یک کاسه شستشو زیر شیر قرار دهید تا بتواند با شروع تخلیه آب آن را بگیرید.

با استفاده از کلید قابل تنظیم یکی از مهره های درپوش را که شیر شما را به رادیاتور متصل می کند شل کنید. برای جلوگیری از چرخش و خراب شدن لوله ، ممکن است لازم باشد از کلید دوم برای محکم کردن بدنه سوپاپ استفاده کنید.

مرحله سوم
دریچه خونگیری را در قسمت بالایی رادیاتور خود قرار دهید و آن را باز کنید. سپس ، مهره درپوش اتصال را بین رادیاتور و شیر باز کنید تا آب آن تخلیه شود. اطمینان حاصل کنید که آب تخلیه را در کاسه شستشو بگیرید.

اگر رادیاتور شما کاملاً قدیمی است ، ممکن است آب داخل آن کاملاً کثیف یا لجن باشد. این را بخاطر داشته باشید زیرا ممکن است لازم باشد با استفاده از پارچه یا پارچه های خود ، نشتی را پاک کنید.

اگر کاسه شستشوی شما به اندازه کافی عمیق نیست که بتواند آب را جمع کند ، فقط کافی است مهره درپوش اتصال را دوباره محکم کنید ، آب را بریزید و سپس فرآیند را دوباره شروع کنید تا کاملاً تخلیه شود. هنگامی که دیگر آب خارج نمی شود ، سوپاپ واقع در سمت مخالف رادیاتور را جدا کنید.

مرحله چهار
اگر رادیاتور شما بزرگ است ، ممکن است به شخصی نیاز داشته باشید تا در انجام این مرحله به شما کمک کند.

رادیاتور خود را از براکت های نصب شده روی دیوار بلند کرده و سپس آن را نوک بزنید تا آب باقیمانده خارج شود. هنگامی که تمام آب از بین رفت ، خروجی ها را با مقداری پارچه یا دستمال پر کنید تا از نشت آنها جلوگیری شود.

اگر براکت هایی که در حال حاضر روی دیوار شما هستند با رادیاتور جدید شما مناسب نیستند ، آنها را بردارید. سپس باید جایگزین آنها کنید.

اگر برای انجام این کار مجبور به سوراخکاری در دیوار هستید ، همیشه مطمئن شوید که پشت دیوار چیست. شما نمی خواهید به طور تصادفی در یک لوله سوراخ کنید. ردیاب دیجیتال به شما کمک می کند آنچه پشت دیوار است را تعیین کنید.

تعمیر و نگهداری رادیاتور


اطمینان از اینکه بخاری شما نه تنها برای راحتی بلکه برای مانده حساب بانکی شما نیز کارا است بسیار مهم است. در ماه های سرد سال باید سریعاً تمام اموال خود را گرم کنید و بخواهید گرم بماند. دانستن اینکه چگونه برخی مشکلات جزئی را برطرف کنید و رادیاتورهای خود را حفظ کنید به شما کمک می کند تا خانه خود را بدون نیاز به تماس با یک متخصص حرفه ای گرم نگه دارید.

برای نصب سیستم گرمایش مرکزی خود به یک متخصص واجد شرایط احتیاج دارید ، اما نگهداری رادیاتور ها کار چندان دشواری نیست.

اگر احساس می کنید روی رادیاتورهای شما لکه های سرد وجود دارد یا مدت زیادی طول می کشد تا گرم شوند ، اولین کاری که باید انجام دهید خونریزی رادیاتورهای خود است. این کار معمولاً نقاط لرزشی را برطرف می کند و به کارایی موثر رادیاتورها کمک می کند.

اگر خونریزی رادیاتور لکه های سرما را برطرف نمی کند ، این ممکن است نشان دهنده یک مسئله عمیق تر باشد ، و برای بررسی این مسئله باید با یک متخصص تماس بگیرید.

چگونه یک سیستم گرمایش مرکزی پر سر و صدا را برطرف کنیم
هر دیگ بخار کنترل متفاوتی دارد ، بنابراین حتماً کتابچه راهنمای خود را در مکانی امن نگه دارید تا بتوانید همیشه به آن مراجعه کنید. بیشتر گسل های گرمایش مرکزی راه حل های کاملاً ساده ای دارند که معمولاً می توانید خودتان آنها را برطرف کنید. اگر شک دارید ، اما همیشه یک متخصص را صدا کنید.

چگونه لوله های خراب را برطرف کنیم
ترک خوردگی لوله ها می تواند به دلیل انبساط لوله های گرم یا مالش لوله ها به دیوار ، کف یا لوله های دیگر باشد.

برای رفع این مشکل ، شکاف های لوله را در تیرچه ها باز کنید. اگر لوله های شل دارید ، آنها را ببندید یا عایق بندی را بین لوله ها قرار دهید.


چگونه صداهای زمزمه را در لوله ها برطرف کنیم
هنگامی که سرعت پمپ خیلی زیاد است یا لوله های شما برای جریان سیستم بسیار باریک است ، صدای زمزمه می تواند در لوله ها ایجاد شود.

چگونه صداهای عجول را در لوله ها برطرف کنیم
صدای عجله در لوله ها معمولاً در اثر هوا یا حباب های داخل سیستم ایجاد می شود.

بهترین راه برای رفع این مشکل خونگیری رادیاتورها است. اگر خونریزی رادیاتورآلومینیومی این مشکل را برطرف نکرد ، بهتر است یک مهندس را صدا بزنید تا مسئله عمیق تری را بررسی کند.

چگونه می توان صدای Hissing یا Banging را برطرف کرد
صدای بهم زدن یا صدای کوبیدن می تواند به دلیل خرابی دیگ بخار یا ترموستات ، یا تجمع مقادیر آهک در سیستم باشد.

بهتر است برای بررسی مجدد سیستم خود با یک مهندس تماس بگیرید. آنها قادر خواهند بود مسئله را به بهترین وجه تعیین کنند و می توانند به طور مثر آن را برطرف کنند.

اگر سیستم گرمایش مرکزی شما سر و صدایی ایجاد می کند ، بهتر است زودتر از آن مشکل را بررسی کنید زیرا ترک آن می تواند منجر به مشکلات بعدی شود.

اگر در حال انجام تعمیرات یا تعمیر و نگهداری هستید ، این زمان ایده آل برای بروزرسانی است. شاید ارزش آن را داشته باشد که دیگ بخار ، رادیاتور یا نصب ترموستات هوشمند جدید خود را ارتقا دهید.

مشاهده لیست قیمت انواع رادیاتور در لینک روبرو : رادیاتور

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 102
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 419
  • بازدید سال : 858
  • بازدید کلی : 39350
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه