loading...

آبگرمکن

راهنمای خرید بهترین برند آبگرمکن برقی

بازدید : 188
يکشنبه 16 شهريور 1399 زمان : 11:15

آبگرمکن های برقی یک انتخاب محبوب هستند زیرا برق یکی از آسان ترین منابع برق در ایالات متحده است. اگر به آبگرمکن جدیدی احتیاج دارید ، احتمالاً چند سال است که تغییری در سیستم خود ایجاد نکرده اید و متوجه می شوید که آنها در فن آوری و بهره وری انرژی به روز شده اند.

در اینجا یک راهنمای سریع برای انتخاب مارک مناسب آبگرمکن برقی بدون شکستن بانک وجود دارد.


انتخاب مارک آبگرمکن برقی


انتخاب یک آبگرمکن برقی برای بسیاری از افراد در بازار دشوار است. خواهید دید که نامهای تجاری مشابه را بارها و بارها می شنوید ، و رمزگشایی اینکه چرا یکی بهتر از دیگری است چالش برانگیز است. غالباً کمتر مربوط به خود مارک ها و بیشتر مربوط به این است که کدام مارک برای نیازهای شما مناسب است. در اینجا چند ملاحظه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

ظرفیت
اولین چیزی که باید در نظر بگیرید عادتهای استفاده شماست. در خانه شما چه چیزی به آب گرم نیاز دارد و چند بار مصرف می شود. اگر ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و چندین سرویس بهداشتی دارید که به نظر می رسد در چند ساعت اول روز آب گرم بیرون می کشند ، به چیزی با ظرفیت قابل توجه نیاز خواهید داشت. این لزوما به این معنی نیست که شما به یک آبگرمکن با مخزن عظیم احتیاج دارید.

هنگام خرید آبگرمکن برقی مخزن ، می خواهید در مورد FHR یا First-Hour Rating فکر کنید. با یک آبگرمکن بدون مخزن ، شما به دنبال GPM یا گالن در دقیقه هستید. این رتبه بندی درک درستی از میزان تولید آب گرم در مدت زمان مشخص به شما می دهد. اگر به مقدار زیادی آب نیازی ندارید ، فقط به درجه بندی کمی احتیاج دارید ، در غیر این صورت بسیار ناکارآمد خواهد بود. با این حال ، اگر خانواده بزرگ و تقاضای زیادی دارید ، رتبه بندی بالاتر ایده آل تر است.

تایپ کنید
هنگام جستجوی مارک های آبگرمکن ، باید به این فکر کنید که آنها در محدوده خود چه پیشنهادی دارند. سه نوع آبگرمکن اصلی وجود دارد: بدون مخزن ، مخزن ذخیره سازی و پمپ حرارتی. بخاری مخزن ذخیره مقدار زیادی آب را گرم می کند و آن را در مخزن ذخیره می کند در حالی که بخاری بدون مخزن به محض بیرون آمدن فوری و بر اساس تقاضا ، آب را گرم می کند.

مخزن آب پمپ حرارتی گرما را از هوا گرفته و آب را با این کار گرم می کند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و سناریوهای کاربردی ترجیحی را دارند ، با این حال ، ابتدا باید بررسی کنید که آیا مارک مورد نظر شما نوع مورد نظر شما را حمل می کند یا خیر.

به عنوان مثال ، اگر شما آنقدر نگران بهره وری انرژی نیستید و ترجیح می دهید به سادگی سیستم مخزن قدیمی خود را مقاوم سازی کنید ، EcoSmart مارک مناسبی برای شما نخواهد بود زیرا آنها روی بهره وری انرژی متمرکز هستند و فقط آبگرمکن های بدون مخزن تولید می کنند.

ضمانتنامه
ضمانتی که یک مارک ارائه می دهد اغلب سطح کیفیت دریافتی شما را تعیین می کند. مارکی که ضمانت مادام العمر ارائه می دهد به مراتب کمتر از مارک دارای ضمانت بسیار محدود شکسته می شود. در حالی که اکثر آبگرمکن ها از 3-12 سال با گارانتی ارائه می شوند ، با این حال متوجه خواهید شد که ضمانت طولانی تر هزینه کمی بیشتر برای شما دارد.

به همین ترتیب ، فقط گارانتی را به ارزش اسمی خود قبول نکنید. اگرچه ضمانت نامه ممکن است طولانی باشد ، اما اغلب "محدود" است و به این معنی است که موارد خاصی را حذف می کند. ابتدا این مورد را بررسی کنید زیرا ممکن است نشانه ای از نقص های آینده سیستم باشد. همچنین ، نگاهی به بررسی های مشتری بیندازید تا ببینید مارک ها در صورت اختلاف چگونه به ضمانت های خود احترام می گذارند.

بهره وری انرژی
برخی از مارک ها تأکید واقعی بر بهره وری انرژی و سازگاری با محیط زیست دارند. این مارک ها مارک هایی هستند که دارای راندمان بهتری هستند. یک میانبر برای دیدن اینکه آیا یک برند محصولات کم مصرف ارائه می دهد یا نه ، به دنبال مهر و موم Energy Star است زیرا گواهی می دهد که آنها از نظر انرژی کارآمد هستند.

یک مارک آبگرمکن می تواند با دستیابی به معیارهای ضریب انرژی (روشی قدیمی برای اندازه گیری کارایی) ، فاکتور جهانی انرژی (روش جدید اندازه گیری کارایی) ، افت در حالت آماده به کار (مقدار گرمای از دست رفته از بخاری آب در حین استفاده) به این مهم دست یابد. ، مانند آن از طریق لوله ها) یا بازده حرارتی. غالباً همچنین مشاهده خواهید کرد که مارک ها درصد کارایی یک بخاری را نشان می دهند ، به این ترتیب که یک آبگرمکن با کارایی 95٪ فقط قادر به تبدیل 5٪ انرژی خود به گرما نیست.

ماندگاری
هنگام در نظر گرفتن دوام ، می توانید به دنبال بررسی مشتری باشید تا ببینید که هر برند در طول عمر خود چقدر خوب است. غالباً بررسی هایی پیدا خواهید کرد که در مورد عمر قطعات داخلی و جایگزینی آنها نیز آسان است.

همچنین می توانید به دنبال ویژگی هایی باشید که باعث افزایش طول عمر می شوند. به عنوان مثال ، آبگرمکن های شیشه ای از فرسایش ناشی از زنگ زدگی محافظت می شوند. به همین ترتیب ، بعضی از آبگرمکن ها حاوی دستگاه های ضد جرم هستند که از تجمع بقایای آهک در داخل آبگرمکن ، حتی در مناطق آب سخت جلوگیری می کنند.

نگهداری آبگرمکن های برقی


نگهداری آبگرمکن برقی برای بهبود طول عمر آن مهم است. اولین راه برای انجام این کار نگه داشتن آن در دمای کمی پایین تر است. هنگامی که در دمای بالا نگه داشته شود ، بخاری آب را به فشار بیش از حد ، که اجزای داخل آن سخت است ، مجبور می کند.

شما باید حداقل سالانه دما و فشار خود را بررسی کنید. انجام این کار بسیار ساده است. به راحتی دو بار شیر را تخلیه کنید. اگر آب از شیر خارج می شود یا شیر به حالت اولیه خود برنمی گردد ، در این صورت مشکل دارید و ممکن است به لوله کش احتیاج داشته باشید.

عایق برای اطمینان از اینکه بیشترین بهره وری را از مخزن آب خود می گیرید ، کلیدی است و همچنین آن را در شرایط مناسب نگه می دارد. اگر مخزن دارید ، عایق بندی کنید و لوله ها مهم هستند. عایق بندی مخزن از اتلاف حالت آماده به کار جلوگیری می کند در حالی که عایق بندی لوله ها از اتلاف گرما و همچنین یخ زدن لوله ها در ماه های سرد جلوگیری می کند. حتی مهم است که لوله سرد را عایق بندی کنید زیرا ممکن است در تابستان در معرض تراکم قرار گیرد.

نگاهی به میله آند بیندازید. این میله احتمالاً یکی از مهمترین شاخص های دوام است. این میله برای جلوگیری از زنگ زدگی و پر شدن مخزن از رسوبات استفاده می شود. شما باید میله را بیرون بیاورید و ببینید در چه وضعیتی قرار دارد. اگر ضخامت آن کمتر از نیم اینچ است یا پوشیده از رسوبات کلسیم است ، باید جایگزین شود.

در آخر ، هر ساله مخزن خود را تخلیه کنید. با تخلیه هر نوع رسوب و رسوبی از چاه یا منبع اصلی تأمین آب آزاد می شود. مخزن را درون سطل تخلیه کرده و سپس آن را با منبع آب سرد بشویید. این کار را ادامه دهید تا آب زلال شود.

نگاهی به بازیکنان اصلی


هر یک از مارک های موجود در بازار ، موافقان و مخالفان خاص خود را دارند. اصول اساسی آنها باعث می شود که در زمینه های مختلف متخصص باشند. در اینجا یک راهنمای سریع برای آنچه می توانید از هر مارک انتظار داشته باشید آورده شده است.

A.O. اسمیت
A.O.Smith با تولید آبگرمکن های مسکونی و تجاری و دیگهای بخار ، یکی از مارک های برجسته در سطح جهان است. A.O.Smith در سال 1874 در ویسکانسین تاسیس شد ، اکنون دارای کارخانه ها و دفاتر در سراسر جهان است.

از نظر آبگرمکن برقی ، A.O.Smith آبگرمکن مخزنی و بدون مخزن و همچنین آبگرمکن برقی خورشیدی ارائه می دهد.

A.O. آبگرمکن برقی اسمیت از جدیدترین فناوری به منظور اطمینان از دقت در عملکرد و دوام استثنایی برخوردار هستند. مخازن دارای پوشش شیشه ای Blue Diamond دارای دو برابر محافظت در برابر خوردگی نسبت به شیشه های معمولی است که توسط مارک های دیگر اجرا می شود. میله آند CoreGard حفاظت از خوردگی استثنایی را فراهم می کند ، در بعضی از مدل ها از دو میله استفاده می شود و بنابراین ضمانت طولانی تر دارند. آبگرمکن های آنها نیز

آبگرمکن های Reliance که برای بهبود ایمنی کار می کنند با قطع حرارتی همراه هستند. در صورت بالا رفتن درجه حرارت ، قطع برق آبگرمکن متوقف می شود. از آسیب به اجزای داخلی و همچنین کاهش خطر آتش سوزی جلوگیری می کند.

با این اوصاف ، نصب آبگرمکن های برقی Reliance کمی مشکل است ، به طوری که گفته می شود برخی از مشتریان هنگام قرار دادن در آن ها اوقات سختی را سپری می کنند. با این حساب ، ممکن است برای نصب این مدل ها به کمک حرفه ای نیاز پیدا کنید.

آبگرمکن های استاندارد آمریکا


استاندارد آمریکایی آبگرمکن های برقی را برای استفاده های تجاری و مسکونی ارائه می دهد ، اما تمرکز بیشتری برای مخازن بزرگتر برای کاربردهای تجاری دارد. این شرکت در کالیفرنیا مستقر است و یکی از مارک های شناخته شده در سراسر کشور است.

با توجه به بهره وری انرژی ، همه آبگرمکن های برقی مدل American Standard به طور کامل با عایق فوم غیر CFC عایق بندی شده اند و از تمام مقررات بهره وری انرژی فدرال و ایالتی برخوردار هستند.

از نظر دوام ، آبگرمکن های برقی آنها به سبک مخزن دارای مخازنی ساخته شده از فولاد سنج سنگین است که با DURA-GLAS ، پوشش شیشه ای اختراع شده آنها برای جلوگیری از خوردگی مخزن ساخته شده است.

مخازن همچنین دارای تمیزکاری داخلی هستند تا از چسبیدن رسوب به مخزن و ایجاد خسارت جلوگیری کنند. این کمک می کند تا مخزن عمر طولانی تری داشته باشد. ضمانت محصولات آنها بصورت ضمانت محدود 6 یا 12 ساله اجرا می شود که ماندگاری محصولات آنها را نشان می دهد.

مخازن استاندارد آمریكا همچنین دارای سیستمهای خودتنظیم هستند كه نوسان دما را هنگام استفاده متوقف می كنند. همچنین به این آبگرمکن ها کمک می کند تا 96٪ از نظر مصرف سوخت صرفه جویی کنند زیرا مصرف برق آنها را بیش از نیاز واقعی آنها متوقف می کند.

بوش
بوش در آلمان تاسیس شد که هنوز دفتر مرکزی آن مستقر است. آنها به دلیل تخصص در تعدادی از رشته های فن آوری ، از خودرو تا الکترونیک شناخته شده اند. بوش در حال حاضر یکی از معتبرترین شرکتهای مهندسی در بیش از 60 کشور در سراسر جهان است.

آبگرمکن های بوش به دلیل کاربرد آسان و سازگار با نیازهای شخصی شما شناخته می شوند. این برند طیف وسیعی از اندازه ها را برای آبگرمکن های برقی در نظر گرفته و گزینه های مخزنی و بدون مخزن را ارائه می دهد. اندازه آنها جمع و جور است تا به راحتی در خانه جا بیفتد در حالی که نصب آن آسان است و استفاده از آن به دلیل کنترل های دیجیتال ساده است. علاوه بر این ، طیف وسیعی از بخاری های آب آنها بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است ، به خصوص به دلیل دوام آنها.

بوش همچنین با نگاهی تیزبینانه به دنبال حفظ محیط زیست ، به بهره وری انرژی خود افتخار می کند. با در نظر داشتن این موضوع ، آبگرمکن های بوش با مصرف کمتری سوخت ، انرژی را کاهش می دهند و فشار را در محیط کاهش می دهند ، در حالی که راحتی خانه را به خطر نمی اندازند.

از نظر طول عمر ، انتظار می رود آبگرمکن های بوش حداقل برای دو دهه در یک خانه خانوادگی معمولی دوام بیاورند.

استیبل الترون
اشتیبل الترون بیش از 90 سال است که در حال طراحی آبگرمکن بدون مخزن است. آنها پیشگامان گرمایش آب برقی بدون مخزن بوده و از آن زمان وقت خود را صرف بهبود آن کرده اند. آنها به مهندسی و برتری ساخت افتخار می کنند و هم آب گرمکن برقی بدون مخزن کل خانه و هم محل استفاده را ارائه می دهند.

علاقه زیاد به طراحی بدون مخزن به دلیل تمرکز آنها بر بهره وری انرژی و صرفه جویی در هزینه مشتریان است. وقتی به جای مخازن از آبگرمکن بدون مخزن استفاده می شود ، حدود 10-20٪ برق صرفه جویی می شود. بخاری های برقی Stiebel Eltron با گرمایش بسیار کارآمد ، میزان سوخت مصرفی را کاهش می دهد و در هزینه های خانگی صرفه جویی می کند.

این شرکت همچنین به دلیل خدمات گسترده به مشتری معروف است. هنگامی که خانواده ها به دنبال خریدآبگرمکن جدید هستند ، نمایندگان Stiebel Eltron بیش از حد خوشحال می شوند که در انتخاب مدل مناسب برای نیازهای خانگی شما کمک کنند تا حداکثر راحتی و بهره وری انرژی را داشته باشند.

Stiebel Eltron یکی از متنوع ترین انواع بخاری های برقی مسکونی بدون مخزن را در بازار دارد که شما را قادر می سازد اطمینان حاصل کنید که تجهیزات درستی را در خانه خود قرار داده اید.

اکو اسمارت
EcoSmart وظیفه خود را ساخت و تولید می کند

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن برقی در لینک روبرو : آبگرمکن برقی

آبگرمکن های برقی یک انتخاب محبوب هستند زیرا برق یکی از آسان ترین منابع برق در ایالات متحده است. اگر به آبگرمکن جدیدی احتیاج دارید ، احتمالاً چند سال است که تغییری در سیستم خود ایجاد نکرده اید و متوجه می شوید که آنها در فن آوری و بهره وری انرژی به روز شده اند.

در اینجا یک راهنمای سریع برای انتخاب مارک مناسب آبگرمکن برقی بدون شکستن بانک وجود دارد.


انتخاب مارک آبگرمکن برقی


انتخاب یک آبگرمکن برقی برای بسیاری از افراد در بازار دشوار است. خواهید دید که نامهای تجاری مشابه را بارها و بارها می شنوید ، و رمزگشایی اینکه چرا یکی بهتر از دیگری است چالش برانگیز است. غالباً کمتر مربوط به خود مارک ها و بیشتر مربوط به این است که کدام مارک برای نیازهای شما مناسب است. در اینجا چند ملاحظه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

ظرفیت
اولین چیزی که باید در نظر بگیرید عادتهای استفاده شماست. در خانه شما چه چیزی به آب گرم نیاز دارد و چند بار مصرف می شود. اگر ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی و چندین سرویس بهداشتی دارید که به نظر می رسد در چند ساعت اول روز آب گرم بیرون می کشند ، به چیزی با ظرفیت قابل توجه نیاز خواهید داشت. این لزوما به این معنی نیست که شما به یک آبگرمکن با مخزن عظیم احتیاج دارید.

هنگام خرید آبگرمکن برقی مخزن ، می خواهید در مورد FHR یا First-Hour Rating فکر کنید. با یک آبگرمکن بدون مخزن ، شما به دنبال GPM یا گالن در دقیقه هستید. این رتبه بندی درک درستی از میزان تولید آب گرم در مدت زمان مشخص به شما می دهد. اگر به مقدار زیادی آب نیازی ندارید ، فقط به درجه بندی کمی احتیاج دارید ، در غیر این صورت بسیار ناکارآمد خواهد بود. با این حال ، اگر خانواده بزرگ و تقاضای زیادی دارید ، رتبه بندی بالاتر ایده آل تر است.

تایپ کنید
هنگام جستجوی مارک های آبگرمکن ، باید به این فکر کنید که آنها در محدوده خود چه پیشنهادی دارند. سه نوع آبگرمکن اصلی وجود دارد: بدون مخزن ، مخزن ذخیره سازی و پمپ حرارتی. بخاری مخزن ذخیره مقدار زیادی آب را گرم می کند و آن را در مخزن ذخیره می کند در حالی که بخاری بدون مخزن به محض بیرون آمدن فوری و بر اساس تقاضا ، آب را گرم می کند.

مخزن آب پمپ حرارتی گرما را از هوا گرفته و آب را با این کار گرم می کند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و سناریوهای کاربردی ترجیحی را دارند ، با این حال ، ابتدا باید بررسی کنید که آیا مارک مورد نظر شما نوع مورد نظر شما را حمل می کند یا خیر.

به عنوان مثال ، اگر شما آنقدر نگران بهره وری انرژی نیستید و ترجیح می دهید به سادگی سیستم مخزن قدیمی خود را مقاوم سازی کنید ، EcoSmart مارک مناسبی برای شما نخواهد بود زیرا آنها روی بهره وری انرژی متمرکز هستند و فقط آبگرمکن های بدون مخزن تولید می کنند.

ضمانتنامه
ضمانتی که یک مارک ارائه می دهد اغلب سطح کیفیت دریافتی شما را تعیین می کند. مارکی که ضمانت مادام العمر ارائه می دهد به مراتب کمتر از مارک دارای ضمانت بسیار محدود شکسته می شود. در حالی که اکثر آبگرمکن ها از 3-12 سال با گارانتی ارائه می شوند ، با این حال متوجه خواهید شد که ضمانت طولانی تر هزینه کمی بیشتر برای شما دارد.

به همین ترتیب ، فقط گارانتی را به ارزش اسمی خود قبول نکنید. اگرچه ضمانت نامه ممکن است طولانی باشد ، اما اغلب "محدود" است و به این معنی است که موارد خاصی را حذف می کند. ابتدا این مورد را بررسی کنید زیرا ممکن است نشانه ای از نقص های آینده سیستم باشد. همچنین ، نگاهی به بررسی های مشتری بیندازید تا ببینید مارک ها در صورت اختلاف چگونه به ضمانت های خود احترام می گذارند.

بهره وری انرژی
برخی از مارک ها تأکید واقعی بر بهره وری انرژی و سازگاری با محیط زیست دارند. این مارک ها مارک هایی هستند که دارای راندمان بهتری هستند. یک میانبر برای دیدن اینکه آیا یک برند محصولات کم مصرف ارائه می دهد یا نه ، به دنبال مهر و موم Energy Star است زیرا گواهی می دهد که آنها از نظر انرژی کارآمد هستند.

یک مارک آبگرمکن می تواند با دستیابی به معیارهای ضریب انرژی (روشی قدیمی برای اندازه گیری کارایی) ، فاکتور جهانی انرژی (روش جدید اندازه گیری کارایی) ، افت در حالت آماده به کار (مقدار گرمای از دست رفته از بخاری آب در حین استفاده) به این مهم دست یابد. ، مانند آن از طریق لوله ها) یا بازده حرارتی. غالباً همچنین مشاهده خواهید کرد که مارک ها درصد کارایی یک بخاری را نشان می دهند ، به این ترتیب که یک آبگرمکن با کارایی 95٪ فقط قادر به تبدیل 5٪ انرژی خود به گرما نیست.

ماندگاری
هنگام در نظر گرفتن دوام ، می توانید به دنبال بررسی مشتری باشید تا ببینید که هر برند در طول عمر خود چقدر خوب است. غالباً بررسی هایی پیدا خواهید کرد که در مورد عمر قطعات داخلی و جایگزینی آنها نیز آسان است.

همچنین می توانید به دنبال ویژگی هایی باشید که باعث افزایش طول عمر می شوند. به عنوان مثال ، آبگرمکن های شیشه ای از فرسایش ناشی از زنگ زدگی محافظت می شوند. به همین ترتیب ، بعضی از آبگرمکن ها حاوی دستگاه های ضد جرم هستند که از تجمع بقایای آهک در داخل آبگرمکن ، حتی در مناطق آب سخت جلوگیری می کنند.

نگهداری آبگرمکن های برقی


نگهداری آبگرمکن برقی برای بهبود طول عمر آن مهم است. اولین راه برای انجام این کار نگه داشتن آن در دمای کمی پایین تر است. هنگامی که در دمای بالا نگه داشته شود ، بخاری آب را به فشار بیش از حد ، که اجزای داخل آن سخت است ، مجبور می کند.

شما باید حداقل سالانه دما و فشار خود را بررسی کنید. انجام این کار بسیار ساده است. به راحتی دو بار شیر را تخلیه کنید. اگر آب از شیر خارج می شود یا شیر به حالت اولیه خود برنمی گردد ، در این صورت مشکل دارید و ممکن است به لوله کش احتیاج داشته باشید.

عایق برای اطمینان از اینکه بیشترین بهره وری را از مخزن آب خود می گیرید ، کلیدی است و همچنین آن را در شرایط مناسب نگه می دارد. اگر مخزن دارید ، عایق بندی کنید و لوله ها مهم هستند. عایق بندی مخزن از اتلاف حالت آماده به کار جلوگیری می کند در حالی که عایق بندی لوله ها از اتلاف گرما و همچنین یخ زدن لوله ها در ماه های سرد جلوگیری می کند. حتی مهم است که لوله سرد را عایق بندی کنید زیرا ممکن است در تابستان در معرض تراکم قرار گیرد.

نگاهی به میله آند بیندازید. این میله احتمالاً یکی از مهمترین شاخص های دوام است. این میله برای جلوگیری از زنگ زدگی و پر شدن مخزن از رسوبات استفاده می شود. شما باید میله را بیرون بیاورید و ببینید در چه وضعیتی قرار دارد. اگر ضخامت آن کمتر از نیم اینچ است یا پوشیده از رسوبات کلسیم است ، باید جایگزین شود.

در آخر ، هر ساله مخزن خود را تخلیه کنید. با تخلیه هر نوع رسوب و رسوبی از چاه یا منبع اصلی تأمین آب آزاد می شود. مخزن را درون سطل تخلیه کرده و سپس آن را با منبع آب سرد بشویید. این کار را ادامه دهید تا آب زلال شود.

نگاهی به بازیکنان اصلی


هر یک از مارک های موجود در بازار ، موافقان و مخالفان خاص خود را دارند. اصول اساسی آنها باعث می شود که در زمینه های مختلف متخصص باشند. در اینجا یک راهنمای سریع برای آنچه می توانید از هر مارک انتظار داشته باشید آورده شده است.

A.O. اسمیت
A.O.Smith با تولید آبگرمکن های مسکونی و تجاری و دیگهای بخار ، یکی از مارک های برجسته در سطح جهان است. A.O.Smith در سال 1874 در ویسکانسین تاسیس شد ، اکنون دارای کارخانه ها و دفاتر در سراسر جهان است.

از نظر آبگرمکن برقی ، A.O.Smith آبگرمکن مخزنی و بدون مخزن و همچنین آبگرمکن برقی خورشیدی ارائه می دهد.

A.O. آبگرمکن برقی اسمیت از جدیدترین فناوری به منظور اطمینان از دقت در عملکرد و دوام استثنایی برخوردار هستند. مخازن دارای پوشش شیشه ای Blue Diamond دارای دو برابر محافظت در برابر خوردگی نسبت به شیشه های معمولی است که توسط مارک های دیگر اجرا می شود. میله آند CoreGard حفاظت از خوردگی استثنایی را فراهم می کند ، در بعضی از مدل ها از دو میله استفاده می شود و بنابراین ضمانت طولانی تر دارند. آبگرمکن های آنها نیز

آبگرمکن های Reliance که برای بهبود ایمنی کار می کنند با قطع حرارتی همراه هستند. در صورت بالا رفتن درجه حرارت ، قطع برق آبگرمکن متوقف می شود. از آسیب به اجزای داخلی و همچنین کاهش خطر آتش سوزی جلوگیری می کند.

با این اوصاف ، نصب آبگرمکن های برقی Reliance کمی مشکل است ، به طوری که گفته می شود برخی از مشتریان هنگام قرار دادن در آن ها اوقات سختی را سپری می کنند. با این حساب ، ممکن است برای نصب این مدل ها به کمک حرفه ای نیاز پیدا کنید.

آبگرمکن های استاندارد آمریکا


استاندارد آمریکایی آبگرمکن های برقی را برای استفاده های تجاری و مسکونی ارائه می دهد ، اما تمرکز بیشتری برای مخازن بزرگتر برای کاربردهای تجاری دارد. این شرکت در کالیفرنیا مستقر است و یکی از مارک های شناخته شده در سراسر کشور است.

با توجه به بهره وری انرژی ، همه آبگرمکن های برقی مدل American Standard به طور کامل با عایق فوم غیر CFC عایق بندی شده اند و از تمام مقررات بهره وری انرژی فدرال و ایالتی برخوردار هستند.

از نظر دوام ، آبگرمکن های برقی آنها به سبک مخزن دارای مخازنی ساخته شده از فولاد سنج سنگین است که با DURA-GLAS ، پوشش شیشه ای اختراع شده آنها برای جلوگیری از خوردگی مخزن ساخته شده است.

مخازن همچنین دارای تمیزکاری داخلی هستند تا از چسبیدن رسوب به مخزن و ایجاد خسارت جلوگیری کنند. این کمک می کند تا مخزن عمر طولانی تری داشته باشد. ضمانت محصولات آنها بصورت ضمانت محدود 6 یا 12 ساله اجرا می شود که ماندگاری محصولات آنها را نشان می دهد.

مخازن استاندارد آمریكا همچنین دارای سیستمهای خودتنظیم هستند كه نوسان دما را هنگام استفاده متوقف می كنند. همچنین به این آبگرمکن ها کمک می کند تا 96٪ از نظر مصرف سوخت صرفه جویی کنند زیرا مصرف برق آنها را بیش از نیاز واقعی آنها متوقف می کند.

بوش
بوش در آلمان تاسیس شد که هنوز دفتر مرکزی آن مستقر است. آنها به دلیل تخصص در تعدادی از رشته های فن آوری ، از خودرو تا الکترونیک شناخته شده اند. بوش در حال حاضر یکی از معتبرترین شرکتهای مهندسی در بیش از 60 کشور در سراسر جهان است.

آبگرمکن های بوش به دلیل کاربرد آسان و سازگار با نیازهای شخصی شما شناخته می شوند. این برند طیف وسیعی از اندازه ها را برای آبگرمکن های برقی در نظر گرفته و گزینه های مخزنی و بدون مخزن را ارائه می دهد. اندازه آنها جمع و جور است تا به راحتی در خانه جا بیفتد در حالی که نصب آن آسان است و استفاده از آن به دلیل کنترل های دیجیتال ساده است. علاوه بر این ، طیف وسیعی از بخاری های آب آنها بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است ، به خصوص به دلیل دوام آنها.

بوش همچنین با نگاهی تیزبینانه به دنبال حفظ محیط زیست ، به بهره وری انرژی خود افتخار می کند. با در نظر داشتن این موضوع ، آبگرمکن های بوش با مصرف کمتری سوخت ، انرژی را کاهش می دهند و فشار را در محیط کاهش می دهند ، در حالی که راحتی خانه را به خطر نمی اندازند.

از نظر طول عمر ، انتظار می رود آبگرمکن های بوش حداقل برای دو دهه در یک خانه خانوادگی معمولی دوام بیاورند.

استیبل الترون
اشتیبل الترون بیش از 90 سال است که در حال طراحی آبگرمکن بدون مخزن است. آنها پیشگامان گرمایش آب برقی بدون مخزن بوده و از آن زمان وقت خود را صرف بهبود آن کرده اند. آنها به مهندسی و برتری ساخت افتخار می کنند و هم آب گرمکن برقی بدون مخزن کل خانه و هم محل استفاده را ارائه می دهند.

علاقه زیاد به طراحی بدون مخزن به دلیل تمرکز آنها بر بهره وری انرژی و صرفه جویی در هزینه مشتریان است. وقتی به جای مخازن از آبگرمکن بدون مخزن استفاده می شود ، حدود 10-20٪ برق صرفه جویی می شود. بخاری های برقی Stiebel Eltron با گرمایش بسیار کارآمد ، میزان سوخت مصرفی را کاهش می دهد و در هزینه های خانگی صرفه جویی می کند.

این شرکت همچنین به دلیل خدمات گسترده به مشتری معروف است. هنگامی که خانواده ها به دنبال خریدآبگرمکن جدید هستند ، نمایندگان Stiebel Eltron بیش از حد خوشحال می شوند که در انتخاب مدل مناسب برای نیازهای خانگی شما کمک کنند تا حداکثر راحتی و بهره وری انرژی را داشته باشند.

Stiebel Eltron یکی از متنوع ترین انواع بخاری های برقی مسکونی بدون مخزن را در بازار دارد که شما را قادر می سازد اطمینان حاصل کنید که تجهیزات درستی را در خانه خود قرار داده اید.

اکو اسمارت
EcoSmart وظیفه خود را ساخت و تولید می کند

مشاهده لیست قیمت آبگرمکن برقی در لینک روبرو : آبگرمکن برقی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 66
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 18
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 270
  • بازدید سال : 709
  • بازدید کلی : 39201
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه